برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چرا یحیی گل‌محمدی به سازمان لیگ اعتراض نکرد؟

  • کد خبر: ۱۸۹۶۴۶
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
چرا یحیی گل‌محمدی به سازمان لیگ اعتراض نکرد؟
سرمربی پرسپولیس خودش با سهیل مهدی به توافق رسید و دلیل عدم اعتراضش هم‌ همین موضوع است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاصله دیدار تیم ملی با قطر با بازی پرسپولیس و پیکان کمتر از ۴۸ ساعت بود و به همین خاطر حتی باشگاه پرسپولیس می توانست نسبت به این موضوع اعتراض کند از این جهت که فیفا فاصله بین فیفا دی و بازی های باشگاهی را حداقل ۴۸ ساعت اعلام کرده است.

در این مورد با خبر شدیم که توافق یحیی گل محمدی با سهیل مهدی این بوده که تیمش در این فاصله نزدیک به بازی تیم ملی مقابل پیکان به میدان رود.

در واقع دلیل تصمیم عجیب یحیی این بوده که او ترجیح داده تیمش قبل از بازی با استقلال تاجیکستان فرصت مناسب برای ریکاوری و تمرینات تاکتیکی داشته باشد و به این خاطر خواهان بازی با پیکان در روز پنجشنبه (فردا) شد.

طبق برنامه afc پرسپولیس دو آبان ماه پیش رو در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال تاجیکستان خواهد بود.

در همین راستا وقتی باشگاه پیکان خواست برای رزرو هتل و محل تمرین در قزوین اقدام کند متوجه شد که هتل بهتر قزوین را پرسپولیس رزرو کرده و ورزشگاه رجایی قزوین هم برای تمرین سرخپوشان در روز قبل از مسابقه از روز دوشنبه رزرو شده است! همین اتفاق باعث که رسول خطیبی و مسئولان باشگاه پیکان حسابی از سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس شاکی شوند.

نکته قابل توجه اینکه سهیل مهدی روز دوشنبه برای بازدید از محل تمرین پرسپولیس به ورزشگاه شهید کاظمی رفته بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->